家庭親子

限定活動

今個復活節假期,想一家人輕輕鬆鬆喺大自然過一個Care-Free嘅兩日一夜?【 野地廚房| 復活節家油站 】套餐,一個價錢包食包住包玩,仲包埋來往東涌度假村的旅遊巴,揹起背囊就可以出發!

#親子 #康樂 #兩日一夜

限定活動

捉緊春天的氣息,趕上露營的尾班車,今個復活節,度假村特別開放無敵草地配海景,讓大家盡享露營樂,仲準備復活節主題活動,包埋旅遊巴接送,讓大家露營零負擔,想出發,就出發!

#露營#親子時間

單項活動

如想隨意在指定時間選擇一節或多節活動,可考慮報名參加單項活動,活動分為康樂活動系列,歷奇挑戰及環保樂活系列,隨家庭喜好自由參與,讓計劃營會更彈性。
#一節或多節活動 #歷奇 #康樂 #環保 #樂活

F.A.Q.

常見問題

度假村會按定期推出限時親子活動套餐,所有活動行程交比我地,爸爸媽媽就可輕輕鬆鬆同仔仔女女在度假村過一個溫馨愉快的兩日一夜,並定期於度假村facebook帖子推出,大家可直接在facebook或網頁按連結報名!名額有限,而家就快啲去follow我地吧!咁就可以緊貼我地最新既活動推廣資訊!

家庭也可先訂宿房,後再參加「單項活動」。家庭可按喜好,選擇康樂活動系列、歷奇挑戰系列及環保樂活系列。

由於度假村須預先安排活動導師,所以必須於訂營時預訂度假村任何活動。

度假村導師會因應當日天氣而調配或更改活動。如有需要,當日活動有機會取消及退款。